Tuesday, May 26, 2009

perjuangan yg x pnah selesai....



selepas 2 minggu b'juang, akhrnya ak slamat jua menghadpi fieldwrk
selama 2 mnggu di kuala krai n bukit keluang (kelantan & trengganu)...
fieldwrk kali nie blaja utk memetakan batuan igneus, metemorf n sedimen...

aduhhhh.....mengeluh lg....
smue nie memenatkn ak,.....
memboringkn aku....
ak x tau ap yg aku dpt.....

ermmmmm....
tp byk prkra mnarik yg b'laku.....
d gigit lipan...derma darah kpd pok cat...
ad jua yg d kejar lembu....(spela yg prasan lembu kejar die tu..)

mse kt kuala krai, ad 1 grai mak cik nie...
yg slalu sdiekn sarapan utk kte org sblm kua b'kerja...
& menunggu dgn pnuh hrpn apbl ktorg pulang dr b'kerja...
mmg best mak cik nie..
nasi+4 ketul aym =rm4...
wah...hebat..hebat...

itu smue x penting....
ap yang pasti bg aku.....
hubungan antara sesama bdk geo batch aku smakin rapat+erat+++++......(laki jer la..)
ak x tau nk ckp mcm mne...tp mmg itu yg aku rse....
t'utama skali ble d kuala krai, group A t'pisah ngn group B...
t'rsa sprti x lengkap fieldwrk mse tu...

tujuan ak wt post nie nk shre gmbo jer sbnrnye..hehe...



<<>>



<<>>



<<>>



<<>>


<<>>


hampir smua gmbo yg ak snap x der kaitan ngn geologi langsng..hahahaha

No comments: