Monday, June 15, 2009

kekasih bAru..!!!!

celebrate
hari nie (14hb jun 2009)....
aku dpt lagi 2 kekasih hati baru...
kekasih yg b'nyawa tp x dpt b'kata2 dgn ku....
wlaupn aku cbe menyampaikn sesuatu kpdnya,
tp, die ttap membisu...
ibarat aku sdg b'ckp dgn getah "spenda" baru..
hehe...

tp aku trime seadanya...
kerana die mmg tlah diciptakan bgtu....
ak ttap menghargai ciptaan-NYA...

sbnrye...
x t'lintas d fikiran aku nk wt bnde nie...
tp, best gk....
bkn slalu...
lagipun dh lme aku x wt bnde nie...
hehe...
niat hanya kua untuk bli barang nk gie fieldwrk....
tbe2, t'fkir bnde nie...
ak mmg ske bnde nie...
dr kcik ak dh pnah ad bnde nie...

nme kekasih bru aku nie lulu n lala....
sdapkn nme tu....
asalny tetenuk n molaa...
tp, stelah di edit...
tu la nme yg dpt utk kekasih bru nie....
jd...
mari aku perkenalkn kpd korg smue...hehe



lala si merah



lulu si biru



kekasih baruku
love


pppsssttt: aku hrp 2 ekor kekasih bru aku nie dpt menemani kekasih aku yg sdie ada tu...hehe..

4 comments:

.millalara. said...

lala lulu~~

haishhh... jgn malas bg mkn ngan tuko air depa tawu! semoga lala lulu membesar dgn jayanya...

Mohd Rasydan said...

haha.. lulu dan lala.. lili, lolo ngn lele, na letak mne? hahaha

tehais said...

takpe ke ko letak kekasih2 ko tu dlm air?

kesian depaaa..

WNA said...

ramai nye kekasih :)