Saturday, August 29, 2009

di sudut pemikiranku....


"ku merintih, aku menangis,
ku meratap, aku mengharap"

tamat exm mid-sem tetonik & geologi petroleum, agak lega aku rasakan...
minggu depan, mikropaleontologi & geologi sejarah menanti.....
berbekalkan dengan kelebihan memonteng kelas,
aku akan cuba hadapi exam tersebut dengan gembiranya.....
walaupun secara zahirnya aku tidak risau akan exam-exam yang aku lalui ini.....
namun, jauh disudut hatiku, hanya DIA yg tau....

disudut laen otak aku,
terfikir-fikir pula untuk melaksanakan tugas bagi pembentangan seminar aku....
bilakah....
bagaimanakah....
buku-buku sudah dipinjam.....
tapi akhirnya ianya menjadi hiasan meja stadi aku seperti biasa.....

nun dipuncak kepala otak aku sekarang,
berbuka nanti nak apa ya..????
wahahaah....
cau dulu.....

No comments: