Sunday, April 26, 2009

2nd award....



Rule:
1. Put this badge in your awesome blog.
2. Award this badge to 10 bloggers whom you think are inspirational and friendly.
3. Make sure you put the 'recipients' names here, along with their links.
4. Let them know about this



next untuk aku...drpd rasydan n epen....
tenQ kpd mereka b'2....
hanya satu award jer lg yg aku idam2kan..tp blm dpt..hehe

anyway....

rasydan...aku hargai detik persahabatan kte...wahahahaah
t'haru x ngn ayt aku..???tp dan, kalo ko ingt peristiwa kt mid, ak plak x bleh lpekan maen pingpong n kad smpai suboh kt matrik..hahah

epen....trime kasih d ats sglanye...ak kn ikhlas b'bicara..haha


next..ak nk anugrahkn award nie kpd:
  • rasydan >>> sje ak nk awardkan balik kt ko dan.....haha..
  • epul >>>yang sentisa m'jd mangsa keadaan aku..hahaha
  • fadz >>>yang hidup pnuh dgn kasarnya...sungguh m'hiburkan..
  • mila kajai >>> sje jer nk awardkan kt die...frenly kot..hehe
  • fatah >>> membe aku mse kt SIS....bnyk cte...pnah baek...pnah gadoh...n mcm2 lg...haha
  • faiz >>> sme sprti d ats..haha
  • wana >>> membe GADISKU yg agk sempoi..dingdongdingdong...
  • nk post dlm facebook pn bleh....
  • ak x tau nk awardkn kt spe...
  • all bloggers..
sori yer sbb x memenuhi syarat di tetapkan..hehehe...kalo award nie nk d tarik balik pn ak pasrah...aku redha...dengan ketetapan-NYA...

3 comments:

.millalara. said...

woHohOOooo~
terharu2.. macheh.. heeeee~

Mohd Rasydan said...

hahaha.. ni yg rse na tarik balik ni.... ko passing je kat sape2.. na passing balik pun bleh..

Haniff Zaid said...

haha i like!