Saturday, October 31, 2009


menaip utk menghilangkn kebosanan.....
tatkala exam mikropaleontologi yang bakal menjelma next week.....

21hb-23hb Oktober
telah berlangsung seminar latihan ilmiah 1......
bertempat di bilik mesyuarat bangunan geologi UKM & makmal peta bangunan geologi UKM....
kesemua pelajar tahun akhir ijazah sarjana muda bagi kursus geologi perlu membentangkan tesis mereka bermula dari awal hinggalah hasil terkini kajian mereka.....
setakat ini dahulu utk pendahuluan.....

bagi aku, seminar nie best....
walaupun kne tembak bertubi-tubi oleh para pensyarah, namun ia tlah memberi pengajaran yang berguna buat semua.....
aku pun kne serang.....tiada satu serangan pun yang aku berjaya mengelak....
dan aku hanya mampu membalas semua persoalan tersebut dengan senyuman.....

trime kasih kpd semua pihak yang telah mengadakan seminar nie..

caucinci.....sehingga bertemu lg dgn kisah yang membelenggu hidup ini....

3 comments:

Amal said...

hhuhuh~
ko da buat report tesis?

josh said...

hari jumaat kene anta kn?

basiaq said...

report hntr 5hb kot....aku pn x tau..yg aku tau ak x wt pape lg....haha