Friday, November 6, 2009

terlepas sudah.....


jumpa lagi sem depan wahai manek urai......

nie jer yg aku boleh ucapkn kpd manek urai....
akhirnya, terlepas sudah beban aku....
walaupun exam final x abeh lg, tp trase sprti bebas...
bebas sebebas bebasnya....
smuany sbb tesis yg telah berjaya d hntr...
tp mcm biase la, kalo keje last minit nie mmg ad jer yg x kne..
kpd rakan-rakan geo 3rd year yg laen, jgn serius sgt....
tu smue x pnting...2 unit jer pn....
sem dpn bru wt btol2 sbb 4 unit...
mlm nie kte boleh berfutsal.....tiap2 mlm....
tmbah2 lg aku hmpir pulih 100%...
hahaha

sedang aku menaip nie, ak mendapat khbr brita daripd mohd raysdan mohd rais....
bahawa sesungguhnya, akn diadakan majlis futsal....
tepat jam 12 mlm...
ermmmm...tu la yang aku tunggu sebenarny.....
wahahahaha

selamat tinggal geosejah & tektonik.....
mmmuuuaaahhhhhhh.......

pppssstttt......
trase ingin pulang ke rumah...
dh lme x blk rmh....
mak sdg mnanti d rumah....
x nk bia mak dok sorg2 kt rmh.....
msti ingt aku ank mnje kn...waaahhhaahhaaaaa........

2 comments:

FdausAmad said...

Salam,

gua nak ajak lu dtg lepak blog gua.rilek rilek.

Selambe.

basiaq said...

skrg gk aku gie lpak....