Friday, June 4, 2010

KebOdoHAn siApA....???

4hb Jun 2010-Bilik Aspirasi KIY....

Entri kali nie, aku ingin menjawab persoalan orang ramai...
Berkenaan, lagu Kebahagiaan Dalam Perpisahan yang aku letak kt blog aku nie...

Orang sekarang,
terlalu mudah membuat andaian...
sangat senang membuat andaian....
tanpa berfikir..
kalo andaian yang positif tak per la jugak...

Beberapa orang telah mengatakan bahawa sesungguhnya aku adalah peminat AF...
hanya kerana aku letak lagu mamat yang bernama Syahir nie....



Kamon bro....
begitu cetek pemikiran lu....
bg aku,
hanya orang bodoh membuat andaian macam tu....
pliz think outside the box (bak kata ese sole ricardo @ hishamuddin)

aku tak minat sape-sape pun...
aku rase, diorang yang minat kat aku.....

Aku letak lagu nie sebab lagunya boleh dilayan...
lirik pun boleh dikategorikan tangkap leleh...
biasala....
aku memang jiwang...
jiwang tapi tak romantik....
aku tau selalunya pompuan tak suka orang yang jiwang.....
sbb tu aku suka jiwang...haha

tahniah kepada pencipta lagu..
Eddry KRU....

kalo nak download,
ada kat sini

pppsssssttttt://apsal tak der update utk Adnan Sempit The Series Episod 8....???

No comments: